ریست یخچال سامسونگ

وقتی مشکلی در یخچال شما پیش می آید، ممکن است وسوسه شوید که آن را ریست کنید. با این حال، ما تقریباً هرگز توصیه نمی‌کنیم که یخچال خود را تنظیم مجدد کنید، مگر در شرایط خاص، مانند زمانی که در مراحل عیب‌یابی دستور داده شده است. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه یخچال خود را در صورت تمایل به تنظیم مجدد تنظیم کنید و همچنین نحوه تنظیم مجدد اتصال شبکه را به شما نشان می دهد.

یخچال خود را ریست کنید

اگرچه توصیه نمی کنیم یخچال خود را تنظیم مجدد کنید، اما در صورت نیاز یک راه ساده برای انجام آن وجود دارد. همچنین می‌توانید صفحه Family Hub خود را بازنشانی کنید یا در صورت لزوم یخچال Family Hub را به حالت کارخانه بازنشانی کنید. بسته به مدل خود و آنچه می خواهید بازنشانی کنید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

یخچال و فریزر خود را ریست کنید: ابتدا آن را از برق بکشید (یا برق را از کلید برق قطع کنید)، و سپس حدود پنج دقیقه صبر کنید تا شارژ الکتریکی از آن خارج شود. سپس دوباره آن را روشن کنید.

صفحه Family Hub خود را بازنشانی کنید: اگر نیاز به تنظیم مجدد صفحه در یخچال Family Hub دارید، می توانید از سوئیچ قرمز رنگ واقع در بالای در سمت راست استفاده کنید.

Family Hub خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید: به تنظیمات بروید، درباره Family Hub را انتخاب کنید، Factory data reset را انتخاب کنید و سپس RESET را انتخاب کنید. وقتی از شما خواسته شد دوباره RESET را انتخاب کنید و سپس Delete all data را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال در محل شما

درصورتی که نیاز به کمک دارید میتوانید با تیم متخصص ما در نمایندگی سامسونگ تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را بدون نیاز به جابجایی مثل روز اول تعمیر کنیم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =