نشتی لباسشویی سامسونگ کرج

مراحل اول
آب ماشین لباسشویی را ببندید. این به شما کمک می کند تا همه چیز را خشک کنید و ممکن است متوجه شوید که دریچه های قطع کننده دیواری هنگام انجام این کار نشت می کنند. پس از قطع آب چند سوال دارید که باید بپرسید. هنگامی که برای جستجوی یک نشتی خاص آماده هستید، آب را دوباره روشن کنید.

کجا نشت می کند؟
به‌دقت ببینید منبع نشتی کجاست، مثلاً جلو یا عقب. رسوبات خشک شده مواد معدنی یا مواد شوینده یا نواحی زنگ زده می توانند سرنخی به دست دهند.
لازم است ابتدا همه چیز را خشک کنید زیرا پس از آن نشتی راحت تر قابل تشخیص است.
حتی ممکن است هنگام خشک کردن دستگاه متوجه مواردی مانند محل رطوبت شوید.
چه زمانی نشت می کند؟
اگر دستگاه به طور مداوم نشتی داشته باشد، چه در حال کار باشد یا نه، این نشان دهنده نشتی است که تحت فشار ثابت است. بیشتر نشتی‌های فشاری در قسمت عقب دستگاه است.

اولین جایی که باید بررسی شود شیرها و شیلنگ ها و اتصالاتی است که آب دستگاه را تامین می کند. اگر نشتی پیدا کردید، سعی کنید آنها را سفت کنید و دوباره بررسی کنید.
با دقت مراقب باشید، زیرا آب می تواند از یک اتصال نشتی از شیلنگ خارج شود و شما را در مورد محل نشتی گمراه کند.
گاهی اوقات قرار دادن دست خود در اطراف شیلنگ به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا آب از بالا در شیلنگ جاری است یا خیر، زیرا آب از روی دست شما یا روی دست شما می ریزد.
مکان بعدی که باید به آن نگاه کرد، شیر برقی آب است که درون دستگاه قرار دارد. اگر بدنه سوپاپ ترک خورده باشد یا آب بند از کار افتاده باشد، چکه می کند. آن را جایگزین کنید.
ممکن است دستگاهی داشته باشید که حتی در صورت خاموش بودن، درام یا وان را با آب پر می کند. این یک شیر برقی خراب است و فقط باید شیر را تعویض کنید.
اگر دستگاه فقط هنگام کار کردن نشتی دارد، مشاهده بهترین ابزار شماست. مشاهده ماشین لباسشویی در حال کار ممکن است مانند تماشای خشک شدن رنگ باشد، اما ممکن است اجازه دهد کف شما خشک شود!

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

آیا وقتی دستگاه پر از آب می شود نشتی دارد؟
این می تواند مربوط به پر شدن بیش از حد دستگاه و سرریز شدن آن بر روی زمین باشد.
این در ماشین‌های با بار بالا رایج‌تر است، زیرا شکاف باز بالای کابینت یک مسیر آماده برای سرریز را فراهم می‌کند.
آنها همچنین با سطح آب بالاتری نسبت به دستگاه های بار جلویی کار می کنند، بنابراین جای کمتری برای هر نوع نقص در کنترل سطح آب وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید.
ممکن است مشکل از شیر برقی شما و شیلنگ های داخلی متصل به آن باشد. به Internal Leaks در زیر بروید.
مخزن مواد شوینده شما ممکن است نشتی یا گرفتگی داشته باشد، چه در بدنه آن و چه در شیلنگ های متصل. این امر در بخشی از چرخه که دستگاه در حال پر کردن یا ارسال آب از طریق تلگراف است، آشکارتر خواهد بود. به Internal Leaks در زیر بروید.
آیا در طول چرخه شستشو نشتی دارد؟
این می تواند از پر شدن بیش از حد ایجاد شود و باعث پاشش در دستگاه با یک همزن شود که به زمین ختم می شود. در زیر به قسمت Overfilling بروید.
این می تواند مهر و موم وان باشد.
در ماشین‌های با بار بالا، آب‌بندها به‌طور مداوم آب را می‌بینند و بنابراین می‌توانند به طور قابل توجهی نشت کنند. حرکت همزن باعث می شود این نشتی در هنگام کار کردن دستگاه آشکارتر شود.
در ماشین‌های بار جلو، نشتی کمتر مشخص است، اما در قسمت عقب دستگاه مشاهده می‌شود که یک سرنخ مفید است.
برای اطلاعات بیشتر به Tub Seals بروید.
ممکن است لوله سطح آب ترک خورده یا جدا شده باشد. این نشت قابل توجهی خواهد بود، به خصوص اگر در ماشین بارگیری بالا سر بخورد و احتمالاً منجر به سرریز شدن دستگاه نیز می شود. به قسمت Overfilling در زیر بروید.
لودرهای جلو اغلب یک دریچه برای درام دارند که در صورت چسبیدن دریچه هواکش چکه می کند. اگر نشتی شما از دریچه درام است (معمولاً در قسمت پشتی بالایی دستگاه) به دریچه درام در زیر بروید.
همچنین می تواند ناشی از خرابی مهر و موم درب ماشین بار جلو باشد. برای مراحل بیشتر به Door Seal بروید.
آیا هنگام تخلیه دستگاه نشتی دارد؟
این رایج‌ترین خرابی است زیرا حجم آب زیاد است و مکان‌های زیادی وجود دارد که نشت می‌تواند صرفاً به دلیل سایش رخ دهد. همچنین، پرزهای موجود در آب می تواند باعث گرفتگی شود که منجر به نشت می شود.
اگر نشتی نزدیک جلو باشد، باید پمپ را از نظر نشتی بررسی کنید. فیلترهای واقع در جلوی دستگاه را نیز بررسی کنید. از پمپ و فیلتر زیر شروع کنید.
اگر به سمت عقب باشد، احتمالاً مشکل از شیلنگ تخلیه است. ما در زیر در شیلنگ تخلیه به آن احتمالات خواهیم پرداخت.
همچنین ممکن است مشکل از گرفتگی سیستم لوله کشی منزل شما باشد. این احتمالاً بزرگترین گودال را ترک می کند و سطح دیوار پشت دستگاه احتمالاً مرطوب خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به شلنگ تخلیه بروید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

اگر نیاز به کمک دارید با نمایندگی سامسونگ در کرج تماس بگیرید. ما تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ را در کراج ارائه میکنم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =