تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

یخچال‌های سامسونگ معمولاً سال‌ها خدمات بدون مشکل به شما ارائه می‌دهند، اما بلاخره ممکن است مشکلاتی را در یخچال خود مشاهده کنید. مشکلات خنک کننده، کدهای خطا و مشکلات یخ ساز، خرابی های رایجی هستند که گاهی اوقات یخچال های سامسونگ را آزار می دهند.

تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ در کرج

ممکن است بتوانید برخی از مشکلات یخچال سامسونگ را با مطالعه و پیروی از توصیه های ثابت شده عیب یابی کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی برطرف کنید. از توصیه‌های زیر برای رفع مشکلات رایج در یخچال سامسونگ استفاده کنید.
اگر یخچال سامسونگ به درستی خنک نمی شود!

دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید و نکات عیب یابی مدل یخچال سامسونگ خود را دنبال کنید.

در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که معمولاً به حل مشکلات خنک کننده یخچال در یخچال های سامسونگ کمک می کند.
موارد مسدود کننده دریچه های هوا را بررسی کنید

مشکلات خنک کننده در قسمت یخچال می تواند ناشی از مسدود شدن دریچه های هوا در یخچال باشد. ظروف غذا را از دریچه های هوای داخل قسمت یخچال دور کنید تا هوا آزادانه در محفظه گردش کند.
چرخش حالت صرفه جویی در انرژی

بسیاری از یخچال های سامسونگ دارای حالت صرفه جویی انرژی هستند که می تواند باعث افزایش دما در قسمت یخچال شود. اگر مدل شما این ویژگی را دارد و روشن است، آن حالت را خاموش کنید. با خاموش بودن آن حالت، بخش یخچال احتمالاً به دمای معمولی باز می گردد.
صفحه کنترل را ریست کنید

افزایش برق از طریق منبع برق در خانه شما گاهی اوقات می تواند باعث اختلال در عملکرد برد کنترل الکترونیکی یخچال سامسونگ شود. برای تنظیم مجدد برد کنترل الکترونیکی، یخچال را به مدت 5 دقیقه از برق بکشید و سپس دوباره آن را به برق وصل کنید تا برق مجددا برقرار شود. اگر دسترسی به پریز برق دشوار است، می توانید قطع کننده خانه را برای یخچال به مدت 5 دقیقه ببندید و سپس قطع کننده را مجدداً تنظیم کنید تا برق دوباره برقرار شود. یخچال ممکن است پس از تنظیم مجدد برد کنترل الکترونیکی، خنک شدن عادی خود را از سر بگیرد.
کویل های کندانسور را تمیز کنید

کویل های کندانسور در پایین یخچال در هنگام استفاده معمولی گرد و غبار را جمع می کنند. هنگامی که گرد و غبار سیم پیچ های کندانسور را می پوشاند، سیم پیچ ها نمی توانند گرما را در هوای اطراف آزاد کنند، بنابراین یخچال باید برای سرد ماندن بیشتر کار کند. نتیجه کاهش راندمان و عملکرد ضعیف خنک کننده در یخچال است. از این وظیفه مهم نگهداری غافل نشوید. کویل ها را حداقل دو بار در سال تمیز کنید – اگر حیوانات خانگی دارید بیشتر دفعات بازدید از آنها را تمیز کنید.

اعزام سریع متخصص سامسونگ در تمام مناطق

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج میتواند در کمتر از 30 دقیقه متخصصین با تجربه خود را به محل شما اعزام کرده و مشکل شما را بر طرف نماید. کافیست با شماره 02691300931 تماس گرفته و در خواست خود را ثبت کنید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =