تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی شاید درنگاه اول زیاد پیچیده نباشد ولی بعد از گذشت یک یا دو روز و با انباشته شدن لباس های کثیف میتواند به یک چالش بزرگ تبدیل شوند. محضوضا اگر در خانه کودک دارید باید بسرعت نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

ماشین‌های لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری‌ترین لوازمی هستند که ما در خانه‌هایمان داریم – و سامسونگ یکی از برندهای پرطرفدار و موجود در بازار است که در میان کاربران بسیاری مورد علاقه است. هر زمان که چنین وسایلی معیوب باشند، بسیار مهم است که برای تعمیر لوازم خانگی ار متخصصین با تجربه کمک بگیریم و برای مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ خود راه حلی پیدا کنیم.

نمایندگی سامسونگ در کرج میتواند بهترین گزینه برای رفع ایراد دستگاه شما باشد. . ما در این مطلب، در مورد برخی از مشکلات متداول ماشین لباسشویی و اینکه چگونه می توانید ایراد ماشین لباسشویی سامسونگ خود را پیدا کنید، و یا آنرا برطرف کنید، صحبت خواهیم کرد.


رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

صرف نظر از برندها، ماشین‌های لباسشویی معمولاً ممکن است مشکلات مختلفی داشته باشند، اگر هنگام استفاده از این وسایل بیش از حد بی‌احتیاط باشیم، ممکن است ایراداتی گریبان گیر ما شوند. برخی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی به شرح زیر است:

– دستگاه به درستی تخلیه نمی کند
– آب دستگاه گرم نمی شود
– سر و صدا بیش از حد
– جریان آب زیاد یا اصلاً آب نیست
– تسمه محرک آسیب دیده
– آب نشت می کند
– کف کردن بیش از حد
– دکمه ها به درستی کار نمی کنند
– ماشین روشن نمی شود

چگونه مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ خود را برطرف کنیم؟

راه‌های سریع و آسانی وجود دارد که می‌توانید به ایراد ماشین لباسشویی سامسونگ خود برسید – البته بهترین و مطمئن ترین راه تماس  با یک متخصص تماس بگیرید تا به شما کمک کند براحتی تمام ایرادات را برطرف کنید.

در زیر برخی از راه حل های ماشین لباسشویی سامسونگ آورده شده است:

ماشین به درستی تخلیه نمی شود

ممکن است به دلیل یک شلنگ معیوب این مشکل را داشته باشید. برای رفع سریع آن، می‌توانید فیلترهای خود را پاک کنید یا گرفتگی ماشین لباسشویی خود را باز کنید تا شیلنگ‌ها جدا شوند. پس از جدا شدن شیلنگ ها، می توانید فیلترهای خود را تمیز کرده و لوله های خود را نیز بررسی کنید.

می توانید هرگونه انسداد در سیستم پمپ دستگاه خود را بررسی کنید یا لوله ها آسیب دیده باشند. شایع ترین علت این امر معمولاً گرفتگی در شیلنگ ها یا فیلترها است.
آب گرم نمی شود

برای آب در دمای نامناسب، معمولاً مشکل مربوط به شیرها و شیلنگ‌ها است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که از اتصال صحیح شیلنگ‌ها و باز بودن شیرها تا آخر اطمینان حاصل کنید. یا به سادگی تنظیمات چرخه خود را بررسی کنید.

با این حال، اگر مطمئن هستید که مشکلی در مورد شیرها یا شیلنگ ها وجود ندارد، دستگاه خود را از برق بکشید تا پانل پایینی آن جدا شود و واشر لاستیکی دریچه را بکشید تا درام دستگاه سامسونگ خود را بررسی کنید. المنت گرمایشی در درام قرار دارد و می‌توانید ترموستات را از بخاری بیرون بکشید تا آسیب‌های وارد شده را بررسی کنید. اگر ترموستات آسیبی ندید، به سادگی آن را در المنت گرمایشی قرار دهید و پانل ها را در جای خود قرار دهید.
دستگاه شما بیش از حد نویز دارد

اگر دستگاه خود را بیش از حد بارگذاری نمی کنید و در یک سطح صاف قرار می گیرد، مشکلی که مشاهده می کنید بسیار پیچیده تر است. از آنجایی که عوامل زیادی می توانند بر صدای ماشین لباسشویی تأثیر بگذارند، بهتر است دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ خود را بررسی کنید.
جریان آب ناسازگار

سرریز – یا عدم جریان – در ماشین لباسشویی سامسونگ شما ممکن است به دلیل انسداد باشد. بنابراین، باید شیلنگ ها و شیرهای آب دستگاه خود را بررسی کنید و تمام فیلترها را تمیز کنید.

اما اگر مشکل همچنان ادامه داشت، بهتر است شیر فشار و شیلنگ های دستگاه خود را بررسی کنید تا در صورت گرفتگی آب تمیز شوند. اگر آب زیادی در دستگاه شما وجود داشته باشد، ممکن است مشکل مربوط به شیر ورودی یا لاستیک‌های مهر و موم باشد و آنها نیاز به تعویض دارند.
تسمه درایو آسیب دیده است

برای بررسی تسمه درایو خود، باید ماشین لباسشویی سامسونگ خود را خاموش و از برق بکشید، پیچ ها را باز کرده و تسمه را از قرقره جدا کنید. با مشاهده ساییدگی و پارگی بیش از حد در تسمه، می توانید آن را به صورت دستی تعویض کنید و قرقره درام را با تسمه جدید بچرخانید.
آب نشتی دارد

مانند سرریز آب در طول چرخه شستشو، ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل یک نقص ساده در شیلنگ ها ممکن است آب نشت کند. برای رفع این مشکل، شیلنگ های خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که در جایی که باید به درستی سفت شده اند – همچنین می توانید مطمئن شوید که درب دستگاه شما به درستی بسته شده است.
فوم اضافی

کف بیش از حد معمولاً تقصیر محصولات شوینده اشتباه یا صرفاً مقدار نامناسب مواد شوینده است – بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که از صابون مناسب برای لباس های خود استفاده می کنید. با این حال، اگر مشکل فنی است، بهتر است با یک تکنسین تماس بگیرید.
دکمه ها معیوب هستند

اگر دکمه های ماشین لباسشویی سامسونگ شما کار نمی کند، مشکل از کنترل پنل دستگاه شما است. مشکلات پریز برق، گیرکردن دکمه‌ها یا مشکل در برد الکترونیکی از دلایل رایج معیوب بودن دکمه‌ها هستند و اگر مشکل مربوط به ساییدگی و پارگی نباشد، حل آن پیچیده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد.

بهترین گزینه این است که با یک تکنسین ماهر صحبت کنید که به راحتی مشکل را حل کند.
ماشین روشن نمی شود

اگر نمی توانید ماشین لباسشویی سامسونگ خود را روشن کنید، ممکن است مشکل مربوط به شیرها یا شیلنگ ها باشد – بنابراین باید بررسی کنید که آیا آب تا آخر روشن است یا فیلترهای گرفتگی وجود دارد یا خیر.

با این حال، اگر مشکل برطرف نشد، احتمالاً باید مدار شکن دستگاه خود را مجدداً تنظیم کنید – فقط آن را خاموش کرده و بعد از 5 دقیقه دوباره وصل کنید. اگر باز هم جواب نداد، با نمایندگی تماس بگیرید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =