ایرادات رایج ساید بای ساید سامسونگ

یکی از مشکلات رایج ساید بای ساید سامسونگ خنک نشدن است. اگر ساید بای ساید سامسونگ خنک نمیشود میتواند دلایل زیادی داشته باشد.

ما در این مطلب برخی از این دلایل را مرور خواهیم کرد. در ادامه با نمایندگی تعمیرات سامسونگ کرج همراه باشید.

دلایل مختلفی برای خنک نشدن یخچال سامسونگ شما وجود دارد. برخی از مشکلات را می توانید خودتان برطرف کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به تکنسین برای تشخیص و تعمیر داشته باشند.

این لیست چند دلیل متداول را ارائه می دهد که چرا یخچال سامسونگ شما خنک نمی شود و نیازی به پشتیبانی فنی ندارد.

دستگاه به درستی به برق وصل نشده است

اگر دستگاه به درستی دوشاخه نیست، دوشاخه را از پریز جدا کرده و دوباره وارد کنید.

اگر دوشاخه به درستی وارد شده است، دوشاخه را بردارید و سعی کنید مورد دیگری را به همان پریز وصل کنید. اگر موردی که به تازگی به برق وصل شده کار نمی کند، کلید مدار را برای آن پریز تنظیم مجدد کنید.2
درب به درستی بسته شده است

بررسی کنید تا مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده است. عدم انجام این کار باعث نشت هوای سرد می شود.


مهر و موم درب تمیز است

بررسی کنید که درزگیرهای درب پاره نشده، هوازده یا کثیف نباشند. درزگیرهای کثیف می توانند باعث ایجاد شکاف هایی به اندازه کافی بزرگ شوند تا هوای گرم وارد شود که بر خنک شدن تأثیر می گذارد. اگر متوجه شدید درزگیرهای کثیف یا یخ زدگی در اطراف واشر ایجاد شده است، بلافاصله آنها را تمیز کنید و تا 24 ساعت اجازه دهید یخچال شما دمای مناسب را به دست آورد.

اگر مهر و موم ها آسیب ببینند، سرویس مورد نیاز است.

یخچال سامسونگ شما نویز دارد؟

قسمتی که تحت تأثیر قرار می گیرد: یخچال های سامسونگ به دلیل ایجاد صدای کمی شناخته شده اند. با این حال، درست مانند هر واحد دیگری، آنها هنوز هم می توانند به درستی کار کنند. صدای فن یخچال اغلب نشانه این است که کار خود را انجام می دهد. با این حال، سر و صدای بیش از حد نیز می تواند نشانه ای از یک مشکل باشد.

صداها از فن اواپراتور یخچال می آید. این وسیله ای است که از هوای سرد استفاده می کند تا کل دستگاه را به خوبی کار کند. فن اواپراتور در داخل یخچال قرار دارد. برای جمع آوری و توزیع هوای سرد داخل واحد طراحی شده است.

دلایل خرابی: صداهای ارتعاشی و ضربه ای که هنگام درگیر شدن تیغه فن اواپراتور می شنوید، ناشی از یخ زدگی سخت روی سطح است. اصولاً وقتی پره ها به جسم خارجی برخورد می کنند، یخ در داخل فن ایجاد می کنند.

همانطور که در حال تخلیه یا بارگیری در یخچال هستید، ممکن است به طور تصادفی جعبه ها یا سایر اشیاء را که خیلی نزدیک به فن هستند فشار دهید. پره ها همچنین ممکن است در اثر برخورد با فن مورد اصابت یخ قرار گیرند. این مشکل می تواند ناشی از هوای گرمی باشد که در اطراف پره های فن قرار می گیرد.

تعمیر نویز ساید بای ساید سامسونگ

برای عیب یابی، ابتدا منبع تغذیه را ببندید و سپس یخچال خود را جدا کنید. حتی اگر ممکن است در ابتدا فن کار نکند، همچنان می‌تواند در حالی که در تلاش برای تعمیر آن هستید، روشن شود. برای جلوگیری از صدمات، مطمئن شوید که منبع تغذیه فن خاموش است.

این یک نکته ایمنی است که هنگام تعمیر فن باید به خاطر داشته باشید. پس از آن، برای جلوگیری از ورود اجسام خارجی به فن، داخل دستگاه را بررسی کنید تا ببینید آیا گیر کرده است. از باز کردن تصادفی پره‌های فن خودداری کنید و باید همه اقلام یخچال خود را مرتب کنید.

اگر در اتاق شما یخ جمع شده است، به طور طبیعی آن را بردارید. این به جلوگیری از تجمع یخ طبیعی کمک می کند.یادآوری: از استفاده از سشوار یا تفنگ حرارتی برای برداشتن پلاستیک خودداری کنید. باعث تاب برداشتن و ذوب شدن قطعات پلاستیکی می شود.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در عظیمیه

نمایندگی سامسونگ کرج میتواند در کمتر از 30 دقیقه متخصصین با تجربه خود را به محل شما اعزام کند. ما میتوانیم در محدوده عظیمیه کرج خدمات تعمیر و سرویس ساید بای ساید سامسونگ را بصورت حرفه ای و تخصصی ارائه کنیم. برای تماس میتوانید از شماره 02691300931 استفاده نمئید.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در گوهردشت

نمایندگی سامسونگ کرج محدوده گوهردشت (رجائی شهر) کرج را نیز تحت پوشش دارد و میتواند در زمانی کوتاه متخصصان حرفه ای و با تجربه را به محل شما اعزام، و مشکلات ساید بای ساید سامسونگ شما را برطرف کند. کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در محمد شهر

یکی دیگر از مناطق تحت پوشش نمایندگی سامسونگ در کرج منطقه وسیع محمد شهر است. متخصصان ما در این محدوده حضور دارند و میتوانند بسرعت در محل شما حاضر شوند.

ما مراجل عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید سامسونگ را در زمانی کوتاه و قبل از خرابی مواد غذایی شما انجام میدهیم.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در حصارک

نمایندگی سامسونگ کرج با پوشش کامل تمامی مناطق مانند حصارک کرج توانسته تا مشتریان خود را با بهترین کیفیت ساپورت نماید. تعمیرات در محل در محدوده حصارک کرج یکی دیگر از خدمات گسترده نمایندگی ما است که بسرعت و بادقت بالا صورت میگیرد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفت =